Aktivity VF

Aktivity VF

  1. Marketingová podpora značky Vína z Moravy vína z Čech (Vína z Moravy, vína z Čech, Svatomartinské, růžová vína, červená vína, značení vín) – komunikační kampaň ATL, BTL (TV, radio, tisk, online, retail, POS ).
    Spolupracující agentury:
    2006-15 Comtech
    od 2016     McCann-Erickson (kreativně-strategická agentura)
    MQI (mediální agentura)

    Vizuály hlavních kampaní 2006-16 najdete zde.
  2. PR aktivity (agentura Omnimedia)
  3. Podpora projektů (žádosti o podpory dle vyhl. č. 97/2006 Sb., resp. zákona č. 26/2017)
    – účast vinařů na výstavách,
    konání výstav a soutěží vín, vinařská turistika (vinobraní, otevřené sklepy), školení, semináře, konference s vinařskou tematikou, publikace o víně ad.
  4. Propagační akce – eventy (Svátek růžových vín, Svatomartinský košt)
    Podpora aktivit v zahraničí (podpora účasti vín na zahraničních soutěžích, realizace expozice ČR na veletrhu Prowein)
    Vinařská turistika (edice Krajem vína)
    Průzkumy trhu (pre- a posttesty kampaní, spotřebitelské výzkumy)
    Online aktivity (web www.wineofzechrepublic.cz, facebook: https://www.facebook.com/vinazmoravy.vinazcech, youtube:  https://www.youtube.com/user/vinarskyfond, aplikace Víno na dotek
  5. Značení vín – od ledna 2015 do března 1017 poskytoval Fond vinařům licence na značení vín vyrobených z hroznů tuzemské provenience (symbol „skleničky-kalichu“ v národních barvách na horní části zatavitelné záklopky nebo šroubového uzávěru). Od 1.4.2017 povinnost ze zákona (ust. § 16, odst. 4 zákona č. 26/2017 a ust. § 15 vyhl. č. 88/2017).